اقتصادی

لیست پردرآمدترین زنان هالیوود

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم، مجله فوربز به تازگی لیستی از پردرآمدترین زنان هالیوود و سرگرمی در سال ۲۰۲۰ منتشر کرده است و ۲۰ زن هالیوودی و درآمد بالایشان را در این لیست ارائه کرده که در ادامه در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

طبق معمول در صدر این لیست کایلی جنر قرار دارد. کایلی جنر که از طریق شو خانوادگی‌اش به مشهور شده، اکنون از طریق فروش محصولات برند آٰرایشی خود به در‌آمد ۵۹۰ میلیون رسیده است. کایلی جنر در سال‌های اخیر پردرآمدترین زن جهان بوده از سوی دیگر او پردرآمدترین جوان خودساخته نیز بوده است. اما مجله فوربز مدتی پیش نام کایلی را از لیست میلیاردر‌ها خودساخته خط زد و معتقد بود که کایلی در مورد ثروتش دروغ گفته است.

در جایگاه دوم پردرآمدترین زنان هالیوود در سال ۲۰۲۰ کسی نیست جز الن دجنرس، که او از طریق برنامه تلویزیونی‌اش به این ثروت رسیده و ۸۴ میلیون دلار درآمد دارد. جایگاه سوم این لیست نیز متعلق به آریانا گرانده است که یکی از محبوب‌ترین خواننده‌های آمریکایی است. درآمد آریانا گرانده ۷۲ میلیون دلار تخمین زده شده است. تیلور سویفت و جی کی رولینگ، نویسنده کتاب‌های هری پاتر نیز به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و پنجم قرار گرفته‌اند.

در جایگاه ششم این لیست بیلی ایلیش خواننده جوان و جدید آمریکایی قرار گرفته که در مدت کوتاهی از فعالیت هنری خود توانسته درآمدی معادل ۵۳ میلیون دلار را بدست آورد. جایگاه هفتم این لیست هم متعلق به کیم کارداشیان بوده است. جنیفر لوپز در این لیست در رتبه نهم و آنجلینا جولی در جایگاه بیستم این لیست قرار گرفته‌اند.

شاید جالب باشد بدانید که خوانندگان آمریکایی در هالیوود بیشترین سهم را در لیست دارند و می‌توان گفت که بیشترین درآمد را در سال ۲۰۲۰ بدست آورده‌اند. در این میان می‌توان به خوانندگانی چون تیلور سویفت، آریانا گرانده، بیلی ایلیش، ریحانا، پینک، لیدی گاگا، سلین دیون و کیتی پری در این لیست اشاره کرد. در ادامه لیست کاملی از پردرآمدترین زنان هالیوود در سال ۲۰۲۰ را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

لیست پردرآمدترین زنان هالیوود

۱. کایلی جنر با درآمد ۵۹۰ میلیون دلار

۲. الن دجنرس با درآمد ۸۴ میلیون دلار

۳. آریانا گرانده با درآمد ۷۲ میلیون دلار

۴. تیلور سویفت با درآمد ۶۳.۵ میلیون دلار

۵. جی کی رولینگ با درآمد ۶۰ میلیون دلار

۶. بیلی ایلیش با درآمد ۵۳ میلیون دلار

۷. کیم کارداشیان با درآمد ۴۹.۵ میلیون دلار

۸. جاج جودی با درآمد ۴۹ میلیون دلار

۹. جنیفر لوپز با درآمد ۴۷.۵ میلیون دلار

۱۰. پینک با درآمد ۴۷ میلیون دلار

۱۱. ریحانا با درآمد ۴۶ میلیون دلار

۱۲. سوفیا ورگارا با درآمد ۴۳ میلیون دلار

۱۳. سلین دیون با درآمد ۴۲ میلیون دلار

۱۴. هایدی کلوم با درآمد ۳۹.۵ میلیون دلار

۱۵. کیتی پری با درآمد ۳۸.۵ میلیون دلار

۱۶. لیدی گاگا با درآمد ۳۸ میلیون دلار

۱۷. نائومی کمپل با درآمد ۳۷.۴ میلیون دلار

۱۸. اپرا وینفری با درآمد ۳۷ میلیون دلار

۱۹. سرنا ویلیامز با درآمد ۳۶ میلیون دلار

۲۰ . آنجلینا جولی با درآمد ۳۵.۵ میلیون دلار

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا