اجتماعیاقتصادی

جزییات عیدی دولت به دارندگان سهام عدالت / مردم منتظر واریز چقدر باشند؟

خبرمهم: رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفته است: دومین مرحله از آزادسازی سهام‌عدالت در روز عید غدیر انجام خواهد شد. اما با این اقدام مردم منتظر دریافت چه مبلغی می‌توانند باشند؟

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم، رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفته دومین مرحله از آزادسازی سهام‌عدالت در روز عید غدیر انجام خواهد شد و مشمولان این سهام علاوه بر ۳۰ درصدی که اکنون می‌توانند به فروش برسانند قادر به فروش ۳۰ درصد دیگر خواهند بود. احتمالا این خبر همان عیدی دولت به دارندگان سهام عدالت باشد.

بدین ترتیب افرادی که روش مستقیم را در آزادسازی سهام‌ عدالت انتخاب کرده‌اند، پس از عید غدیر می‌توانند علاوه بر ۳۰ درصد قبلی، ۳۰ درصد دیگر و در مجموع ۶۰ درصد از سهام خود را به فروش برسانند.

این در حالی است که هنوز مشکلات سهامداران در خصوص فروش ۳۰ درصد از سهام رفع نشده است و آزادسازی ۶۰ درصد سهام ‌عدالت موانع و مشکلات بیشتری را ایجاد خواهد کرد./تجارت نیوز

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۶ دیدگاه ها

  1. واقعا مسخرست. توی سایت کارگزاری بانک ملی واسه من زده از یکماه پیش تا الان حدود هفت هشت بار واریزی داشتم مبلغ دوتومن رو واسه من واریز کردن اما موجودی حسابم و پرینتش میگه نه هیچ واریزی صورت نگرفته.
    الان سوال من اینه این دو ملیون پول کجاست کجا رفته و کی خورده و برده

    1. بانک ها پولو نگه میدارن هروقت دلشون خواست میریزن ، نامردا از این شندرغاز پول هم نمیگذرن ، آخه بی وجدانا طرف ک فروخته حتما احتیاج ب پولش داشته … دزدی مگه شاخ و دم داره !!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا