اجتماعیاقتصادی

دارایی مالکان سهام عدالت ۴.۱ درصد آب رفت

خبرمهم: ارزش برگه ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت در پایان معاملات هفته جاری با افت ۸۱۷ هزار و ۹۸۴ تومانی نسبت به هفته قبل به ۱۸ میلیون و ۸۱۶ هزار و ۵۶۴ تومان رسید.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم،  در پی صدور دستور آزادسازی سهام عدالت، سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با راه‌اندازی سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت اقدام به ارائه جزئیات دارایی واقعی سهام عدالت مشمولان به‌تفکیک شرکت‌های بورسی و ارائه تعداد و ارزش هر سهم آنها کرد.

این سامانه بار دیگر در پایان معاملات هفته بِروزرسانی شده است و مشمولان می‌توانند با مراجعه به این سامانه از آخرین ارزش سهام عدالت خود آگاهی یابند.

بر اساس این گزارش کسانی که ارزش اولیه سهام عدالت آن‌ها ۵۳۲ هزار تومان است در پایان معاملات روز چهارشنبه ۸ مرداد ارزش سهام عدالتشان به ۱۸ میلیون و ۸۱۶ هزار و ۵۶۴ تومان رسیده است.

در پایان معاملات هفته قبل ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی ۱۹ میلیون و ۶۳۴ هزار و ۵۴۸ تومان اعلام شده بود که بر این اساس طی معاملات این هفته ۴.۱ درصد زیان معادل ۸۱۷ هزار و ۹۸۴ تومان به سهامداران عدالت وارد شده است. در هفته پیش از آن سود ۲.۳ درصدی عاید سهامداران عدالت شده بود.

بر این اساس روند ارزش سهام عدالت پس از  چند هفته رشد، طی هفته جاری معکوس و نزولی شده است. در معاملات این هفته ارزش برگه ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت از ۲۰ میلیون تومان هم فراتر رفته بود.

/تسنیم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۵ دیدگاه ها

  1. ما ملت ایران تو این چند ساله تجربه کردیم شماها اخر ما رو بدهکار خودتون میکنید! همیشه همین بوده وعده سر خرمن سر خرمن هم چیزی نمیمونه. من از الان دارم اماده میشم دو تا فرش کهنه ماشینی دارم بفروشم خسارت بدم به دولت بابت سهام عدالت. ش ا

  2. بانک انصار حق مردم رو ضایع کرده برای فروش سی درصد سهام عدالت پانصد هزارتومنی سه میلیون و دویست و سهام یک میلیون تومنی شیش میلیون واریز کرده دقیقا نصف ارزش واقعی ازتون تمنا دارم پیگیری کنید
    من ۱۳ خرداد به بانک انصار فروختم و تا امروز ۱۰ مرداد حتی یک ریال برام نریختن کارگزاریم انصاره شماره شبام درسته پارسال سود سهام برام ریختن شماره تلفن به نام خودمه من سهام یک میلیونی دارم تحت پوشش بهزیستی ام و به این پول برای رهن خونه نیاز دارم توروخدا پیکیر حق مردم باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا