فرهنگی

ماجرای فیلم جنجالی از رقص پسر آقای وزیر در مراسم مختلط چیست؟ + عکس

خبرهای فوری: به تازگی فیلمی تحت عنوان رقص پسر یکی وزرا در فضای مجازی در حال دست به دست شدن می‌باشد که حواشی زیادی را بپا کرده است.

به گزارش بخش فرهنگی سایت خبرهای فوری، به تازگی فیلمی از رقص یک جوان که ادعا می‌شود، امیر حسین شریعتمداری فرزند محمد شریعتمداری وزیر کار است در حال پخش شدن در فضای مجازی است.

در توضیح این فیلم نوشته اند: « اینم از آقازاده وزیر رفاه و امور اجتماعی جمهوری اسلامی. هزینه زندگی چندین خانوار ایرانی؛ در یک مراسم عین و نوش اینان صرف می‌شود.

واقعیت

فردی که در فیلم ر حال رقصیدن است نه تنها فرزند محمد شریعتمداری نیست بلکه کوچکترین شباهت ظاهری هم با وی ندارد. فرد رقصنده «شاهرخ مشکین قلم»، رقصنده و بازیگر ایرانی و فرانسوی است که بیش از ۵۰ سال سن دارد در حالی که امیرحسین شریعتمداری  متولد ۲ تیر ۱۳۶۷ است و سابقه بازی در چند فیلم و سریال مثل ” گلدانی که پاییز می‌شود”، “سونامی”، “نلسون ماندلا برای همیشه”، شهرزاد” و ” جاودانگی” را دارد. پیش از این نیز چنین شایعه‌ای را برای فرزندان سایر مقامات به کار برده بودند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۴ دیدگاه ها

  1. یه عکس هم از دختر آقای روحانی در فضای مجازی منتشر شده آیا صحت داره یا نه قضیه گرین کارت پسر آقای شمخانی چیه

  2. حالا این شایعه است.ولی بودندآقازاده هایی که بدون هیچ ترسی کلیپ های خوشگذرانی خودشان راپخش کردندوبه آقازاده بودنشان هم افتخار کردند.خداوندخودش رسوایشان میکندانشاءالله.

  3. معمولا تخصص اصلی این آقازادها(گدازادها) بیشتر دررابطه با اختلاص ورانت ورانت بازی هست حالا ممکنه بعد تخصص اصلی پولهای مردم مظلوم رو اون ور آب خرج خوشگذرونی هم بکنن البته این عکس هیچ شباهتی به این ژن نامرغوب نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا