فرهنگی

پخش فصل دوم سریال بازی مرکب تا پایان سال ۲۰۲۴

خبرمهم: سازنده سریال Squid Game می‌گوید که امیدوار است فصل دوم این سریال محبوب تا اواخر سال ۲۰۲۴ از شبکه نتفلیکس پخش شود.

سریال Squid Game سال گذشته از شبکه نتفلیکس پخش شد و به موفقیت بزرگ و بی‌سابقه‌ای دست پیدا کرد و حالا فصل دوم این سریال در دست ساخت است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان حدودی پخش فصل دوم سریال بازی مرکب ممکن است مشخص شده باشد. هوانگ دونگ-هیوک، نویسنده، کارگردان و سازنده سریال Squid Game در مصاحبه با ورایتی گفت که او امیدوار است تا فصل دوم سریال بازی مرکب تا پایان سال ۲۰۲۴ در دسترس کاربران نتفلیکس قرار بگیرد.

به گزارش بخش فرهنگی سایت خبرمهم، هوانگ در این مصاحبه توضیح داد برنامه او این است که به کره جنوبی بازگردد تا نوشتن فیلمنامه فیلم Killing Old People Club، فیلم جدیدش را که تاکنون ۲۵ صفحه آن نوشته شده، به پایان برساند و سپس نوشتن فیلمنامه‌های فصل دوم سریال Squid Game را آغاز کند. او همچنین وعده داد که فیلم Killing Old People Club قرار است به مراتب خشن‌تر و احتمالا جنجالی‌تر از سریال بازی مرکب باشد

هوانگ در این مصاحبه گفت که هنوز بازی‌های زیادی باقی‌مانده است که می‌توان انتظار دیدن آن را در فصل جدید سریال بازی مرکب داشته باشیم و او هم‌اکنون در حال یافتن ایده‌ها و بررسی‌ آن‌ها برای فصل دوم سریال Squid Game است و این یکی از دلایلی است که او هنوز نوشتن فیلمنامه‌های فصل جدید این سریال را آغاز نکرده است. هوانگ پیش از این در دی ماه گذشته گفته بود که در حال مذاکره و صحبت با نتفلیکس برای ساخت فصل سوم احتمالی سریال بازی مرکب نیز است.

طبق اعلام نتفلیکس، حدود ۱۴۲ میلیون کاربر این شبکه در ۴ هفته اول انتشار به تماشا فصل اول سریال Squid Game پرداختند که این سریال را به پر بیننده‌ترین سریال تاریخ نتفلیکس تبدیل کرده است. سریال بازی مرکب در ۹۴ کشور رتبه اول پر بیننده‌ترین سریال نتفلیکس را در اختیار داشته که شامل آمریکا هم می‌شود. سریال Squid Game که در ۹ قسمت تولید شده، محصول کشور کره جنوبی است و توانست نظر مثبت منتقدان و بینندگان را جلب کند. سریال بازی مرکب داستانی بازی مرگ و زندگی را دنبال می‌کند که شخصی که برنده این مسابقه مرگبار شود، صاحب ۳۸.۵ میلیون دلار جایزه خواهد شد.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا