دقایقی با علی نصیریان درباره «برادر جان»

خبرهای فوری: بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون: سوژه و قصه برادر جان، من را برای بازی در این مجموعه تلویزیونی ترغیب کرد

به گزارش خبرنگار اجتماعی سایت خبرهای فوری، نمی شود از چهره های ماندگار هنر این مرزو بوم سخن به میان آورد و نامش را به زبان نیاورد.چهره ای که در میانه بهمن ۱۳۱۳ چشم به جهان گشود، مشغول به تحصیل در مقطع دبیرستان بود که به کلاس های هنری رفت و هنرپیشگی و موسیقی آموخت و اکنون نزدیک به هفت دهه است که در قاب تلویزیون ،صحنه تئاتر و بر پرده نقره ای می درخشد.

علی نصیریان که در ده ها نقش متفاوت ،به ایفای نقش پرداخته است در هزار دستان علی حاتمی مخاطبان تلویزیون را با خود همراه کرد.نسل های بعد با میوه ممنوعه به بازی درخشانش بیش از پیش پی بردند و این بازیگر پیشکسوت این روزها با برادر جان مهمان نگاه مردم است.

به بهانه استقبال مخاطبان از این سریال دقایقی را به گفتگو با این هنرمند پرداختیم.

-شما معمولا گزیده کار هستید و برای انتخاب نقش حساسیت زیادی به خرج می دهید.چه شد که حاضر به نقش آفرینی در مجموعه تلویزیونی برادر جان شدید؟
برادر جان مضمونی اخلاقی و انسانی دارد .درباره حق الناس و حقوق مردم است که نیاز به بررسی دارد.در این سریال درگیری هایی بر سر حق الناس به وجود می آید که مطرح شدن آن برای جامعه خوب است.همین امر برای بازی در این سریال مرا ترغیب کرد.

– در این مجموعه تلویزیونی نسل های مختلف بازیگری حضور دارند.بازی ها را چطور می بینید؟
به نظر من بازیگران به خوبی انتخاب شدند و هر کس سر جای خودش است.آقای اهنج کارگردان این مجموعه تلویزیونی و سعید نعمت الله نویسنده آن هم کار قابل قبولی از خود ارائه دادند.

-فیلمنامه این اثر را چگونه ارزیابی می کنید؟
به نظر من این مجموعه تلویزیونی متن قابل قبولی دارد البته در چارچوب استاندارد های آثار خودمان .

-شما سال گذشته در یک اثر سینمایی بازی تحسین برانگیزی از خود ارائه دادید که یک سیمرغ را هم در پی داشت.برنامه ای برای بازی در اثری سینمایی یا تئاتر دارید؟
بعد از برادر جان قراردادی امضا نکردم.زیرا احتیاج به استراحت دارم و توانم به حدی نیست که پشت سر هم کار کنم.

-چند روزی است که از کتابی با مضمون زندگی شما رونمایی شده است.کتاب «آقای هالو» این کتاب را مطالعه کرده اید؟
بله .دیدم که فرهنگ معاصر کتابی با نام آقای هالو درباره زندگی من منتشر کرده است.کتاب خوبی بود.
بسیار خوشحالم از اینکه در ماه مبارک رمضان که ماه شادمانی و زندگی است با مجموعه تلویزیونی برادر جان در کنار مردم حضور دارم.
مجموعه تلویزیونی برادر جان به کارگردانی محمد رضا آهنج شب های ماه مبارک رمضان پس از اذان مغرب روی آنتن شبکه سه سیما می رود.  /خبرگزاری صدا و سیما

[irp posts=”17488″ name=”جنجال تازه روی آنتن تلویزیون/ نمایشی دروغین در شبکه ۲!”]
خروج از نسخه موبایل