فرهنگی

دبیر شورای سیاستگذاری حجاب: رفتار دوگانه سلبریتی‌ها موجب مشکل برای جامعه شده است

خبرمهم: مهدی رضاییان دبیر شورای سیاستگذاری عفاف و حجاب کشور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال اظهار داشت: برخی از سلبریتی‌ها که فالورهای زیادی دارند در زمینه مسایل فرهنگی عملکردشان در فضای حقیقی نسبت به فضای مجازی متفاوت است.

به گزارش بخش فرهنگی سایت خبرمهم، دبیر شورای سیاستگذاری عفاف و حجاب کشور گفت: رفتار دوگانه سلبریتی‌ها به عنوان گروه مرجع در فضای مجازی و حقیقی موجب مشکل برای جامعه بویژه قشر جوان شده است که باید این وضعیت اصلاح شود.مهدی رضاییان روز شنبه در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال اظهار داشت: برخی از سلبریتی‌ها که فالورهای زیادی دارند در زمینه مسایل فرهنگی عملکردشان در فضای حقیقی نسبت به فضای مجازی متفاوت است.
وی گفت: باید برنامه ریزی داشته باشیم تا بتوانیم نقش مثبتی را در این حوزه ایفا کنیم.
وی افزود: البته ناگفته نماند برخی از سلبریتی ها نیز مروج فرهنگ و عفاف و حجاب هستند و در این مسیر اقدامات زیادی انجام داده اند.
رضاییان گفت: متاسفانه بعضی‌ها هم اثرات منفی دارند و باید این اثرات منفی کاهش پیدا کند.
دبیر شورای سیاستگذاری عفاف و حجاب کشور با اشاره به اینکه باید به فکر شرافت مردم باشیم بیان کرد: در کشور ما دشمن دو نوع سرمایه گذاری انجام می‌دهد یک نوع سرمایه‌گذاری عمومی که برای کل کشور است و عمدتاً از طریق فضای مجازی انجام می‌گیرد و نوع دوم سرمایه‌گذاری ویژه و مختص برخی از شهرهای کشور است.
وی افزود: اگر در این رابطه کم کاری کنیم فضای مجازی مخرب تاثیر گذار می‌شود و اثرات بیشتری برجامعه می‌گذارد بنابراین ما باید سهم خود را در این موضوع بیشتر کرده تا تاثیرات مثبت را  ایجاد کنیم.
وی در ادامه گفت: در همین رابطه جلسات متعددی با دستگاه های اجرایی در خصوص  عملکرد آنها نسبت فرهنگ و هویت و عفاف و حجاب برگزار کرده ایم.
رضاییان اظهار داشت: از جمله دستگاهای اجرایی که نقش برون سازمانی دارند آموزش و پرورش، صدا و سیما، دانشگاه‌ها و نیروی انتظامی است که  اگر این سازمانها کارآمدی خود را افزایش دهند به طور یقین جامعه بهتر می‌شود.
دبیر شورای سیاستگذاری عفاف و حجاب کشور گفت: دشمن سرمایه گذاری خود را افزایش می‌دهند و ما هم به همین نسبت باید سرمایه گذاری بیشتری داشته باشیم و به سرمایه گذاری مادی و هم معنوی و نیروی انسانی توجه بیشتری به این موضوع داشته باشیم.
رضاییان افزود: باید به این موضوع اهمیت بیشتری بدهیم چون مشکلات و معضلات اجتماعی زیادی از جمله طلاق، سقط جنین و ایدزدر جامعه ایجاد می کند. /جماران

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا