فرهنگی

بابک جهانبخش دچار حمله قلبی شد/ حاتم پور: طبق اعلام پزشکان، باید عمل قلب باز انجام شود

خبرمهم: در حالی که هواداران بابک جهانبخش منتظر تماشای کنسرت آنلاین این خواننده پاپ بودند، وی دچار حمله قلبی شد.

به گزارش بخش فرهنگی سایت خبرمهم، محمد حاتم پور مدیرعامل شرکت آوای فروهر که حامی بابک جهابخش خواننده پاپ است ، گفت: این خواننده به دلیل حمله قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده است. طبق گفته پزشکان وی باید پنجشنبه این هفته تحت عمل قلب باز قرار بگیرد. پرونده عارضه قلبی جهانبخش را با چندین پزشک متخصص و تیم جراحی در میان گذاشتیم؛ در نهایت همه پزشکان گفتند باید عمل جراحی انجام شود.

وی افزود: پزشکان می‌گویند استند و بالون قلب این مشکل را حل نمی‌کند و فقط باید عمل قلب باز صورت گیرد. بابک پیش از این سابقه حمله قلبی یا مشکلات این چنینی نداشت. این اتفاق ناگهانی افتاد.

حاتم پور درباره علت به وجود آمدن این حمله قلبی اظهار کرد: بابک در یک ماه آخری که ورزش می‌کرد، ضربان قلبش بالا می‌رفت و اکسیژن کم می‌آورد. به همین دلیل به پزشک مراجعه کردیم. پس از اکو و تست ورزش با تشخیص پزشک به آنژیو، سیتی آنژیو و سپس آنژیو کامل انجام شد.

مدیر عامل شرکت آوای فروهر ادامه داد: در نهایت متوجه شدیم که سه تا از رگ‌های کرونری قلب بابک مشکل پیدا کرده است. یکی از رگ‌ها کامل و به صورت متناوب بسته است و دو رگ دیگر گرفتگی دارد.

حاتم پور در پایان اضافه کرد: جهانبخش در حال حاضر در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است، اما به دلیل اینکه هنوز تصمیم نگرفتیم کدام تیم پزشکی وی را عمل کنند، بیمارستان محل عمل، مشخص نیست.

گفتنی است، در چند روز اخیر حواشی فراوانی حول برگزاری کنسرت آنلاین این خواننده پاپ و قیمت بلیت‌های آن شکل گرفته بود. برخی فشار روانی ناشی از این حواشی را دلیل حمله قلبی اعلام کردند، اما ظاهرا عارضه قلبی جهانبخش به علت دیگری اتفاق افتاده است./yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا