فرهنگی

در اکران آنلاین چه خبر است؟

خبرمهم: در روزهای تعطیلی سالن‌های سینما، اکران آنلاین هم چندان رونقی ندارد و پس از پایان دوره‌ای که فیلم‌های بیشتری به صورت آنلاین نمایش داده می‌شدند، قرار است یک فیلم دیگر از صف اکران پرده‌ای به این چرخه اضافه شود.

به گزارش بخش فرهنگی سایت خبرمهم،  در ماه‌های ابتدایی اکران آنلاین بازار این نوع نمایش داغ بود و متقاضیان بیشتری داشت، اما در این روزها که سالن‌های سینما در بسیاری از شهرهای کشور بسته هستند، از صف شلوغ اکران در سامانه‌های اینترنتی هم خبری نیست و فردا یک فیلم تازه به اکران در می‌آید.

مدتی قبل گفته شده بود که قرار است فیلم «تومان» به کارگردانی مرتضی فرشباف ابتدا در سینماها و بعد هم در پلتفرم‌ها به صورت آنلاین اکران شود، اما با تعطیلی سینماها فقط اکران آنلاین باقی ماند و به گفته تهیه‌کننده هنوز زمان دقیق آن مشخص نیست.

سعید سعدیمی‌گوید: قرار بود این هفته فیلم اکران شود، ولی موافقت نکردیم چون تبلیغات انجام نشده بود و قصد داریم با برنامه‌ریزی درستی «تومان» را به اکران آنلاین برسانیم.

به این ترتیب، در این هفته فیلم «جمشیدیه» که تولید سال ۱۳۹۷ بوده در پلتفرم‌های فیلیمو و نماوا اکران می‌شود.

«جمشیدیه» اثری اجتماعی و دومین فیلم بلند سینمایی یلدا جبلی پس از  فیلم «داره صبح میشه» است که سارا بهرامی، حامد کمیلی، پانته آ پناهی‌ها، سعید چنگیزیان، ستاره پسیانی، ندا جبرائیلی با حضور کیومرث پوراحمد و بهرام عظیمی از جمله بازیگران آن هستند.

بجز این فیلم، ‌از هفته گذشته فیلم «سراسر شب» فرزاد موتمن نیز به صورت آنلاین در حال اکران است. این فیلم در سال ۱۳۹۶ ساخته شده و الناز شاکردوست، امیر جعفری و آزاده صمدی در آن بازی کرده‌اند.

تاکنون بیش از ۲۰ فیلم در VODها اکران آنلاین شده که به «خروج»، «کشتارگاه»، «خوب، بد، جلف۲»، «زیر نظر»، «طلا»، «زن‌ها فرشته‌اند»، «سازهای ناکوک»،«حکایت دریا»، «جایی برای فرشته‌ها نیست»، «حمال طلا»، «قتل عمد»، «گیلدا»، «هایلایت»، «بی‌حسی موضعی»، «دوئت»، «ایستگاه اتمسفر»، «هفت‌ونیم»، «لتیان»، «بنفشه آفریقایی»، «تیغ و ترمه»، «مهمانخانه ماه نو»، «بهت»، «پسرکشی» و «نرگس مست» می‌توان اشاره کرد. /ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا