حوادث

هویت جسد پیدا شده در ارتفاعات یاسوج مشخص شد

خبرمهم: کهگیلویه و بویراحمد رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و مشخص شدن هویت جسد پیدا شده در ارتفاعات محمود آباد یاسوج خبر داد.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرمهم، سرهنگ سعید بالش زر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا از شناسایی هویت جسد مجهول الهویه یک مرد خبر داد و افزود: این جسد روز گذشته در ارتفاعات محمود آباد شهر یاسوج کشف شد .
وی اظهارکرد: در پی تماس تلفنی شهروندان و افراد محلی با مرکز ۱۱۲  امداد و نجات هلال احمر استان در ساعت ۱۱:۳۰ روز پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۹۹، مبنی بر بیهوشی فردی در کوه‌های بید سر دره محمودآباد، که عوامل امدادی و اورژانس فرد مورد نظر را به لحاظ علائم حیاتی چک کردند اما متاسفانه فرد یاد شده فوت شده بود.

بالش زر تصریح کرد: با حضور عوامل انتظامی و پلیس آگاهی برای مشخص شدن هویت  جسد پیدا شده در  اطراف محمود آباد شهر یاسوج و در ارتفاعات کوه های بید سر دره,  با انجام تحقیقات و انگشت نگاری در کمتر از ۲۴ ساعت هویت جنازه را شناسایی و به خانواده وی اطلاع داده شد.

وی خاطرنشان کرد: برابر اظهارات خانواده متوفی این مرد ۳۵ ساله اهل چرام و ساکن شهر یاسوج و دچار بیماری اعصاب و روان بوده است.

رییس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان بیان کرد: علت اصلی فوت این مرد هنوز مشخص نیست و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا