حوادث

سرنوشت نامعلوم امیرسام

خبرمهم: پسر 3 ساله پس از خروج از خانه ناپدید شد

به گزارش بخش حوادث سایت خبرمهم، ناپدید شدن پسر بچه سه ساله در پوینک ورامین پلیس را با معمای پیچیده‌ای رو‌به‌رو کرده است. با گذشت دو روز از ناپدید شدن امیرسام هیچ ردی از او به دست نیامده و جست‌و‌جوی خانواده‌اش برای پیدا کردن پسرشان ادامه دارد.

مادر آخرین بار صبح روز دوشنبه، ۲۸ بهمن امسال امیر‌سام را با چشمانش در مقابل در خانه بدرقه کرد. پسر بچه سه ساله قرار بود از سوپرمارکت کوچه خرید کند و زود برگردد. حدود ده دقیقه طول کشید و امیرسام بازنگشت.
مادر نگران پسرش شد و از خانه بیرون آمد. کوچه را جست‌و‌جو کرد، اما اثری از امیرسام نبود. سراغش را از مرد مغازه‌دار گرفت که او مدعی شد پسر بچه برای خرید به آنجا نیامده است.
پدر امیرسام وقتی از ماجرا باخبر شد خود را سراسیمه به خانه رساند. با کمک همسایه اطراف خانه را جست‌و‌جو کردند، اما هیچ ردی از پسر سه ساله نبود. به همین خاطر به اداره آگاهی ورامین رفت و شکایتی را مطرح کرد.
دو روز از ناپدید شدن پسر بچه گذشته است و پدر و مادر همراه پسر بزرگ‌‌ترشان منتظر خبری از امیرسام هستند. پدر او به جام‌جم گفت: ما ساکن پوینک ورامین هستیم. پسرم بعد از خروج از خانه در کمتر از ده دقیقه ناپدید شد. خانه ما تا مغازه حدود ده متر فاصله دارد و با گذشت دو روز نمی‌دانیم چه اتفاقی برای امیرسام رخ داده است. منطقه ما دوربین مداربسته ندارد و اهالی هم امیرسام را در کوچه ندیده‌اند.
وی ادامه داد: در اطراف خانه مان، چاه آب، کانال فاضلاب و باتلاق وجود دارد و امدادگران آتش‌نشانی با غواص آنجا را جست‌و‌جو کردند، اما ردی از پسرم به دست نیاوردند. پلیس هم فقط از من و همسرم بازجویی کرده است. حتی منطقه را با سگ‌های زنده‌یاب جست‌و‌جو نکردند.
این پدر نگران ادامه داد: دو روز است چشم انتظار خبری از پسرمان هستیم. حدس ما این است که او را ربوده باشند به همین خاطر از مردم می‌خواهیم اگر از سرنوشت او اطلاعی دارند موضوع را به پلیس اطلاع دهند. /جام جم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا