اجتماعیاستانیحوادث

رئیس پلیس راه خوزستان: هواپیما تا بعد از ظهر جابه‌جا خواهد شد

خبرهای فوری: رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به حادثه هواپیمای تهران - ماهشهر با بیان اینکه هواپیما قطعا تا بعد از ظهر جابه‌جا خواهد شد، گفت: کارهای ایمنی جابه‌جایی هواپیما در حال انجام است و همه تجهیزات مورد نیاز برای جابه‌جایی نیز فراهم است که تا بعدازظهر جابه‌جایی انجام شود.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرهای فوری، سرهنگ رضا دولتشاهی ، با اشاره به خروج هواپیمای تهران – ماهشهر از باند اظهار کرد: حادثه در کمربندی ماهشهر – سربندر در نزدیکی پل فرودگاه رخ داده است. این جاده فعلا مسدود است و هواپیما دقیقا وسط جاده است.

وی افزود: برای کنترل ترافیک منطقه در حال حاضر از جاده‌های فرعی و جایگزین استفاده می‌کنیم. جاده چمران به سمت شهر چمران و جاده مجیدیه به عنوان مسیرهای جایگزین انتخاب شده‌اند و مشکل خاصی برای ترافیک نداریم. البته ترافیک مقداری کند است زیرا این جاده‌های جایگزین قطعا ظرفیت این حجم از ترافیک را ندارند ولی ترافیک در جریان است.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: بنا به آنچه به ما اطلاع داده‌اند، هواپیما قطعا تا بعد از ظهر جابه‌جا خواهد شد. کارهای ایمنی جابه‌جایی هواپیما در حال انجام است و همه تجهیزات مورد نیاز برای جابه‌جایی نیز فراهم است که تا بعدازظهر جابه‌جایی انجام شود.

وی تصریح کرد: ترانزیت اصلی بندر ماهشهر از آزادراه خلیج فارس انجام می‌شود که در منطقه دیگری قرار دارد. ترافیک در آن مسیر مشکلی ندارد و ترانزیت در حال انجام است. در منطقه حادثه نیز با توجه به برقراری جاده‌های جایگزین فرعی، ترانزیت انجام می‌شود./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا