حوادث

کشف لباس‌های آغشته به مواد مخدر در گمرک بازرگان

خبرهای فوری: مدیرکل گمرک بازرگان گفت: ۲۱ ثوب لباس آغشته به موادمخدر با ۳۳ کیلوگرم وزن در سایه هوشیاری ماموران و تشخیص سگ‌های موادیاب در این گمرک کشف و ضبط شد.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرهای فوری، صادق نامدار روز جمعه اظهار داشت: ماموران حین گشت‌زنی در محوطه گمرک به یک مسافر خروجی مَشکوک شده و وی را به انتظامات و محل حضور سگ‌های موادیاب هدایت کرده‌بودند.

وی با اشاره به اینکه با تشخیص سگ‌های موادیاب، وجود موادمخدر در داخل لباس‌ها تائید شد، افزود: این مسافر قصد داشت از این طریق مواد مخدر را از مرز بازرگان به کشور ترکیه منتقل کند.

وی اضافه کرد: متهم به همراه لباس‌های آغشته به موادمخدرش جهت بررسی‌های بیشتر و مشخص شدن نوع و میزان آن به پلیس مبازره با مواد مخدر ماکو تحویل داده‌شد.

بازرگان و شهرستان ماکو در مجاورت کشورهای ترکیه و جمهوری‌آذربایجان قرار دارد و طول مرزهای جمهوری اسلامی ایران با این کشورها در این منطقه به ترتیب ۱۳۰ و ۱۴۰ کیلومتر است.

روزانه هزاران مسافر و وسایل نقلیه از طریق مرز بازرگان تردد کرده و مأموران گمرک با دقت و هوشیاری و همچنین استفاده از تجهیزات کنترلی به صورت شبانه‌روزی کنترل‌های لازم را انجام می‌دهند.

این گمرک در سال ۱۳۰۵ شمسی تأسیس شده و تنها مرز بین‌المللی بین ۲ کشور ایران و ترکیه به شمار می‌رود که به صورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت است.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا