حوادث

چرا پلیس به خودروی سوناتا در خیابان نبرد شلیک کرد؟

خبرهای فوری: سارقی که با خودروی سواری سوناتا اقدام به سرقت از داخل خودروها در محدوده جنوب شرق تهران کرده بود، با شلیک پلیس دستگیر شد.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرهای فوری، حوالی ساعت هفت صبح روز گذشته ماموران گشت کلانتری سلیمانیه حین گشت زنی‌ها در حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه سواری سوناتا که به شکل مشکوکی در حاشیه خیابان پارک کرده و یکی از سرنشینانش در حال باز کردن در یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ بود، مشکوک شده و برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

با نزدیک شدن ماموران به خودروی سوناتا، فردی که در حال بازکردن در پژو ۲۰۶ بود، بلافاصله سوار خودرو شده و با راننده سوناتا پا به فرار گذاشت که در همین راستا تعقیب و گریز میان پلیس و این افراد آغاز شد.

دقایقی بعد در حالی که رانندگی دیوانه‌وار راننده سوناتا بدون توجه به دستور ایست پلیس در محدوده خیابان نبرد ادامه داشت، ماموران با رعایت قوانین به کارگیری سلاح اقدام به شلیک تیر هوایی کردند، اما بازهم سوناتا متوقف نشد، اما دو متهم اقدام به پرتاب ضبط، پنل و اشیا داخل خودرو به سمت ماموران کردند، تا اینکه سرانجام ماموران با شلیک به سمت لاستیک‌های خودرو آن را متوقف کردند.

با توقف خودرو، راننده از ماشین پیاده شده و پا به فرار گذاشت اما همدست دیگر این فرد که در قسمت شاگرد حضور داشت دستگیر شده و به کلانتری منتقل شد.

متهم در تحقیقات اولیه به سرقت از داخل چندین خودرو به ویژه خودروهایی نظیر پراید و پژو و … اعتراف کرد که در همین راستا پرونده‌ای برایش تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر به ایسنا اعلام کرد که خودروی سوناتا توقیف شده و تحقیقات ماموران برای شناسایی و دستگیری همدست فراری این سارق ادامه دارد.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا