حوادث

بن‌بست در یافتن آراد

خبرهای فوری: نوزاد پسر چطور از بیمارستانی در شهریار ربوده شد؟

به گزارش بخش حوادث سایت خبرهای فوری، با گذشت دو ماه از ربوده شدن نوزادی از بیمارستانی در شهریار هنوز پلیس ردی از زن نوزادربا به‌دست نیاورده است.
نوزاد پسری به نام آراد چهاردهم خرداد امسال در یکی از بیمارستان‌های شهریار متولد شد اما ۱۹ ساعت بعداز تولدش، پرستار قلابی او را به بهانه این‌که نافش عفونت کرده از مادرش تحویل گرفت تا نزد پزشک معالج در اتاق عمل ببرد و نوزاد را ربود.
پس از افشای این ماجرا، پرونده‌ای در پلیس آگاهی و دادسرای شهریار تشکیل شد. از چهار پرسنل بیمارستان نیز تحقیق و برایشان قرار قانونی صادر شد.
محمدهادی ناصح، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار دیروز درباره پیگیری این ماجرا به تسنیم گفت: به‌عنوان ناظر بیمارستان‌های مستقر در شهریار پس از اطلاع از ماجرا، دستور تحقیقات صادر و معلوم شد متهم زن ساعت ۲۱ تا ۲۲ با لباس غیرفُرم پرستاری وارد یکی از اتاق‌های بخش‌های زنان و زایمان شده و نوزاد را ربوده است.
این در حالی است که حمید عسگری‌پور، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار نیز اعلام کرد، پلیس و دادستانی در حال پیگیری پرونده هستند. دلیل اصلی این اتفاق جدا از اقدام فردرباینده، اهمال و سهل‌انگاری کادر پرستاری و پزشکی بیمارستان بوده که چطور یک فرد با وجود نبود رابطه استخدامی با بیمارستان یا وجود خویشاوندی با افراد بستری شده در آنجا وارد اتاق شده است.  همچنین دکتر محسن واثقی، رئیس بیمارستان نیز گفت: متهم ساعت ۹ تا ۹ و نیم شب حادثه و در زمان خلوتی بیمارستان، از در اصلی وارد و دوربین‌های بیمارستان تصویرش را در حالی ثبت کردند که نگهبان ۲۴ ساعته آنجا بوده است. در زمان ساعات غیرملاقات فقط همراهان بیماران با نشان دادن کارت می‌توانستند ترددکنند.
وی افزود: متهم با جا زدن خودش به‌عنوان همراه بیمار از گیت نگهبانی عبور و زمان جابه‌جایی یک بیمار وارد یکی از اتاق‌های زنان و زایمان شده است. در این ماجرا نگهبان سهل‌انگاری کرده است. فیلم دوربین‌ها در اختیار پلیس قرارگرفت. نگهبان و تعدادی از کارکنان برای توضیح برخی مسائل به آگاهی احضار شدند و بعضی از آنها با قرار وثیقه آزاد هستند. /روزنامه جام جم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا