حوادث

نقشه دلخراش ۲ برادر برای تنبیه دختری که به خیانت متهم شد + عکس

خبرهای فوری: پسر جوان كه دختر مورد علاقه‌اش را ربوده و تلفن همراه و پول‌هایش را سرقت كرده بود، در دادگاه ادعا كرد که برای تنبیه كردن دختر جوان دست به چنین كاری زده است.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرهای فوری، دختر ۲۰ساله‌ای به نام ترانه با پلیس تماس گرفت و از پسری که او را ربوده و اموالش را سرقت کرده بود شکایت کرد.

وی گفت: مدتی قبل با پسر جوانی به نام پرهام آشنا شدم. او به من علاقه‌مند شده بود و می‌گفت قصد ازدواج دارد. چند ماه از آشنایی ما گذشته بود که او حرف‌های عجیبی زد. پرهام ادعا می‌کرد من به او خیانت کرده و با دوستانش رابطه دوستانه برقرار کرده‌ام. چندبار به او گفتم اشتباه می‌کند، اما قبول نکرد. آخرین‌بار او همراه برادرش دنبالم آمدند تا بیرون برویم، اما مرا حوالی بزرگراه یاسینی بردند.

پرهام آنجا به‌شدت مرا کتک زد و شکنجه کرد. سپس تلفن همراه و کارت عابر بانکم را به زور از من گرفت و چهار‌میلیون تومانی را که در کارت داشتم دزدید. آن‌ها شبانه مرا در حاشیه بزرگراه یاسینی از ماشین پیاده کردند و گریختند. به‌دنبال اطلاعاتی که دختر جوان به پلیس داد پرهام ۲۳ساله و برادرش پیمان ۲۷ساله به اتهام آدم‌ربایی و سرقت مقرون به آزار بازداشت شدند.

آن‌ها دیروز در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند. ابتدای این جلسه پرهام در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: من عاشق ترانه بودم و می‌خواستم با او ازدواج کنم. اما او از اعتماد من سوء استفاده و به من خیانت کرد. من چندبار او را سوار ماشین دوستانم دیده بودم و می‌دانستم با دوستانم رابطه برقرار کرده است. به همین خاطر چند بار با او صحبت کردم تا دست از این رفتار‌ها بردارد، اما گوشش بدهکار نبود.

وی ادامه داد: آخرین بار با برادرم درد دل کردم و به او گفتم عاشق ترانه شده‌ام، اما او خیانت می‌کند. به همین خاطر نقشه کشیدیم تا او را تنبیه کنم. من و برادرم به بهانه تفریح دنبال او رفتیم. در میان راه با ترانه صحبت کردم و از او خواستم سر به راه شود، اما با بی‌اعتنایی جوابم را داد. من که کنترل اعصابم را از دست داده بودم او را کتک زدم، ولی باور کنید او را شکنجه نکردم. من قصد سرقت نداشتم. فقط برای این‌که او را ادب کنم گوشی تلفن همراه و کارت عابر بانکش را گرفتم و بعد از دستگیری هم تلفن همراه و پول‌هایش را به او برگرداندم.

پیمان نیز معاونت در آدم ربایی و سرقت مقرون به آزار را انکار کرد و گفت: من فقط برای ادب کردن دختر مورد علاقه برادرم وارد این ماجرا شدم. ما قصد آدم‌ربایی نداشتیم. در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۲ دیدگاه ها

  1. همچین گفتین نقشه‌ی دلخراش گفتم حتما طرف رو بعد از تجاوز، تیکه تیکه کردنو جنازه‌شم سوزوندن، این کجاش دلخراش بود…؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا