رضا خادمیان: وقوع ۷۰ حریق و حادثه در سمنان/ ۳۲ نفر از حوادث نجات یافتند

رییس سازمان آتش‌نشانی سمنان از وقوع ۷۰ حریق و حادثه طی پانزده روز گذشته در این شهر خبر داد و گفت: ۳۲ نفر طی عملیات مختلف از حوادث نجات یافتند.

رضا خادمیان ضمن بیان اینکه طی پانزده روز گذشته سازمان آتش‌نشانی سمنان به ۷۰ حریق و حادثه در شهر سمنان امداد‌رسانی کرده است، ابراز داشت: از این تعداد بیشترین حوادث مربوط به حبس افراد در کابین آسانسور و اماکن مختلف بوده است.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرمهم، مهر نوشت: وی ضمن بیان اینکه طی بازه مذکور شش حریق جدی در حوزه واحدهای مسکونی و تجاری پوشش داده شدند، افزود: خوشبختانه این حوادث جنبه خسارتی داشته و موردی از فوت و آسیب جدی به ساکنان گزارش داده نشده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان ضمن بیان اینکه گرفتن حیوانات موذی و مهار آتش در باکس زباله، فضای سبز و ضایعات در رتبه‌های بعدی موارد امدادی قرار دارند، ابراز داشت: کار امداد و نجات شهروندان به صورت شبانه‌روزی در ساعات مختلف روز به انجام رسیده و آتش‌نشانی در خدمت مردم است.

خادمیان در ادامه تصریح کرد: طی بازه مذکور ۳۲ نفر مرد و زن توسط امداد‌گران سازمان آتش‌نشانی سمنان از حوادث مختلف نجات یافتند. وی از مهار حریق شب گذشته در قسمت آشپزخانه یک واحد مسکونی در جهادیه سمنان خبر داد و افزود: این حادثه یک مصدوم داشت که به صورت سرپایی درمان شد.

خروج از نسخه موبایل