حوادث

پلیس از ورود ۸ تن گوشت فاسد به بازار جلوگیری کرد

خبرمهم: فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف هشت تن گوشت فاسد و شش کیلوگرم تریاک طی دو عملیات جداگانه پلیسی خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف هشت تن گوشت فاسد و شش کیلوگرم تریاک طی دو عملیات جداگانه پلیسی خبر داد.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرمهم، سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اشاره به دو مورد از مهمترین پرونده‌های فرماندهی انتظامی شهرستان ری در روز گذشته اظهارکرد: درپی دریافت اخباری مبنی بر توزیع و نگهداری گوشت فاسد در یک واحد صنفی مرتبطت با بازیافت در محدوده شهرری رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران کلانتری‌های ۱۷۳ امین آباد و ۱۷۵ باقرشهر قرار گرفت که در ادامه با انجام تحقیقات تکمیلی صحت گزارش دریافتی ثابت شد.

وی ادامه داد:‌ در ادامه هماهنگی با مقام قضایی انجام شده و مأموران انتظامی در محل حاضر شده و اقدام به در بازرسی از این واحد کردند که در جریان آن هشت تن گوشت قرمز فاسد از محل کشف و ضبط شد. در این خصوص یک تن نیز دستگیر شد که در جریان آن ماموران متوجه شدند این فرد با چرخ کردن گوشت‌های تاریخ مصرف گذشته و بسته‌بندی آن قصد داشت محصولات فاسد را وارد بازار کند که با هوشیاری و اقدام سریع پلیس موفق به انجام این کار نشد.

جلیلیان با اشاره به ارزش محصولات فاسد مکشوفه گفت: کارشناسان ارزش گوشت‌های کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد ریال ارزیابی کردند. مأموران انتظامی همچنین پس از پلمب محل ، متهم را با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی کردند.

شش کیلوگرم تریاک در قلعه نو کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه با اشاره به کشف شش کیلوگرم تریاک در قلعه نو گفت: مأموران کلانتری۲۱۱قلعه نو در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع مواد مخدر، با اطلاع از فعالیت یک توزیع‌کننده موادمخدر اقدام به برخورد با این فرد کردند.

وی ادامه داد: رصد فنی منجر به شناسایی محل پنهان کردن موادمخدر شد که در خانه متهم جاسازی شده بود. در ادامه با هماهنگی مرجع قضایی با انجام یک عملیات، شش کیلوگرم تریاک کشف شد. در این زمینه یک فروشنده دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل دادسرا شد./انتخاب

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا