حوادث

۴ فوتی در تصادفات شب گذشته تهران

خبرمهم: ملکی گفت بر اثر تصادف در شب گذشته در تهران ۴ نفر فوت و ۲ نفر مصدوم شدند.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرمهم، سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: شب گذشته یک مورد تصادف دو دستگاه خودرو واقع در بزرگراه نیایش به سمت غرب مقابل رمپ ورودی از اتوبان چمران به سازمان آتش نشانی گزاش شد.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه کامیون که بار کیسه‌های گچ به همراه داشت با یک دستگاه خودرو چانگان برخورد کرد که بعد از برخورد خودروی چانگان با گاردریل‌های کنار اتوبان و پایه‌های تابلوی جهت نما متلاشی و کامیون نیز واژگون شد.

ملکی گفت: یک خانم ۳۰ ساله که داخل خودرو با آسیب‌های شدید محبوس و دچار آسیب‌های شدیدی شده بود به بیمارستان منتقل شد.یک آقای ۳۰ ساله و پسر بچه‌ای ۱۲ ساله که داخل کامیون حضور داشتند متأسفانه جان خود را از دست دادند.

فوت ۲ نفر در تصادف سواری پراید با مینی‌بوس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اشاره به حادثه تصادف دیگری که شب گذشته رخ داده است، گفت: این حادثه در اتوبان تهران قم به سمت شمال مقابل خروجی کهریزک و در ساعت ۴:۳۸ صبح رخ داد و بلافاصله ایستگاه شماره ۵۰ آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد.

ملکی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه مینی‌بوس که تنها یک راننده در آن حضور داشت به هنگام حرکت با یک خودرو پراید که دو سرنشین در آن حضور داشتند برخورد کرده و متأسفانه دو مردی که در پراید محبوس شده بودند جان خود را از دست دادند و راننده مینی‌بوس نیز دچار مصدومیت شد.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا