حوادث

فاجعه متروپل آبادان نتیجه باندبازی و کارچاق‌کنی است

خبرمهم: انا لله وانا الیه راجعون. فاجعه دردناک و غمبار فروریزی برج متروپل در شهر تحمل، مقاومت و بردباری ،آبادان قهرمان که موجب مرگ عده‌ای از هموطنان عزیزمان در آن دیار شد، همه ملت ایران را سوگوارساخت .

انا لله وانا الیه راجعون. فاجعه دردناک و غمبار فروریزی برج متروپل در شهر تحمل، مقاومت و بردباری ،آبادان قهرمان که موجب مرگ عده‌ای از هموطنان عزیزمان در آن دیار شد، همه ملت ایران را سوگوارساخت .

به گزارش بخش حوادث سایت خبرمهم، فاجعه‌ای که علاوه بر عزادار ساختن خانواده‌های سربلند مرزداران ایران زمین، برگی بر دفتر بی‌خردی‌ها و ناکارامدی‌های زمان ما افزود. این حادثه به یقین حاکی از فساد اداری، سوء روابط و ارجحیت منافع شخصی بر حقوق عمومی است. متاسفانه نتیجه این سودازدگی چیزی جز به محاق رفتن دانش و تخصص فنی در امور و ظاهر شدن باندبازی و کارچاق‌کنی نبوده است.

تمدن ایران زمین همواره در ایجاد بناهای مستحکم و زیبا و پایدار سابقه دیرینه دارد. برخی از آنها پس از صدها سال هنوز بدون هیچگونه خراش و آسیبی پابرجا و میزبان زائران و سیاحتگران است وهمچنان برتارک هنر ایرانی می درخشد.درچنین تمدنی اینگونه رخدادها واقعا اشگباراست.
تاسفبار تر انکه این قبیل حوادث در همین سنوات اخیر مکررا رخ داده و ملت عریز ایران از مجازات قاصران و مقصران مستحضر نشدند و هم چنان منتظرند. درحالیکه‌ به پیامبر اکرم (ص) منسوب است که فرمود مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشود!

اینجانب حادثه سوزناک فروریزش برج متروپل را به همه خانواده‌های سوگوار و پدران و مادران داغدار تسلیت عرض میکنم و از خداوند می‌خواهم که درگذشتگان را در جوار رحمت خود جای دهد و بازماندگان صبرجمیل و اجر جزیل عنایت فرماید./خبرآنلاین

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا