حوادث

احتمال سیلاب در مناطق ییلاقی مازندران

خبرفوری مهم: مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی، گفت: با نفوذ سامانه بارشی امروز و فردا شاهد وزش باد شدید و رگبار باران و برف در ارتفاعات استان هستیم.

مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به هشدار  سطح نارنجی هواشناسی، گفت: با نفوذ سامانه بارشی امروز و فردا شاهد وزش باد شدید  و رگبار باران و برف در ارتفاعات استان هستیم.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرمهم،  از مازندران، سیدمحمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران امروز در گفت‌وگویی با اشاره به هشدار  سطح نارنجی هواشناسی، اظهار کرد: با نفوذ سامانه بارشی روزهای پنج‌شنبه چهارم و جمعه پنجم فروردین ماه امسال شاهد وزش باد شدید  و رگبار باران و برف در ارتفاعات استان هستیم.

وی افزود: ریزش سنگ ، پدیده مه، کاهش دید و اختلال در تردد جاده‌ها و محورهای کوهستانی واحتمال سیلاب‌های نقطه‌ای و ییلاقی از مخاطرات این سامانه بارشی است.

مدیرکل هواشناسی مازندران بیان کرد: منطقه اثر، آلاشت، بلده، سوادکوه، رینه، سوادکوه شمالی، سیاه‌بیشه، شیاده، بندپی، کجور، کیاسر، کلاردشت و ارتفاعات مرکزی و غربی خواهد بود.

این مسوول تصریح کرد: به همراه داشتن تجهیزات زمستانی ، احتیاط در تردد جاده‌ای ، پرهیز از صعود کوهنوردان به ارتفاعات ، پرهیز از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها از توصیه‌های هواشناسی است.

رضوی تصریح کرد: روز‌های شنبه و یک‌شنبه شاهد آسمانی نیمه‌ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده هستیم.

وی درباره وضعیت هوای مازندران، گفت: هفته آینده بین ۳ تا ۵ درجه دمای هوای استان گرم‌تر می‌شود./فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا