حوادث

امدادرسانی به ۲۶۰۰ حادثه‌دیده در سه روز ابتدایی اجرای طرح نوروزی هلال‌احمر

خبرمهم: دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در تشریح خدمات امداد نوروزی هلال‌احمر گفت: از روز ۲۵ اسفند تا صبح امروز، امدادگران به بیش از ۲۶۰۰ حادثه‌دیده امدادرسانی کردند.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرمهم، دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در تشریح خدمات امداد نوروزی هلال‌احمر گفت: از روز ۲۵ اسفند تا صبح امروز، امدادگران به بیش از ۲۶۰۰ حادثه‌دیده امدادرسانی کردند.

 دکتر سلیمانی در تشریح خدمات این جمعیت در سه روز ابتدایی اجرای طرح امدادونجات نوروزی گفت: با شروع طرح از روز ۲۵ اسفندماه تا صبح امروز( ۲۷ اسفند ۱۴۰۰) امدادگران هلال‌احمر در مجموع ۳۳۷ ماموریت امدادی را پوشش داده‌اند که در صدر این حوادث به ترتیب حوادث ترافیکی با ۱۹۴ مورد، حوادث کوهستان با ۱۷ مورد و حوادث جوی با ۳۱ مورد بوده است. این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۴ درصد رشد داشته است.

وی گفت: امدادگران هلال‌احمر در سه روز گذشته و در حوادث مختلف در سراسر کشور، به ۲۶۰۵ نفر امدادرسانی کردند همچنین۲۳۱ نفر به مناطق امن و ۱۴۹ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گفته دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در این بازه زمانی به ۴٣۶ نفرخدمات درمان سرپایی ارائه و ۱۵۸۴ نفر اسکان اضطراری داده شدند. امدادگران علاوه بر انجام ۵۷ مورد عملیات نجات فنی، ۵۳ نفر را در حوادث ترافیکی رهاسازی کردند.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، سلیمانی همچنین از مراجعه حضوری ۶۱۰ مسافر نوروزی به پایگاه‌ها و پست‌های امدادی هلال‌احمر خبر داد و تاکید کرد: همکاران ما با سامانه امدادی سازمان امدادونجات هلال‌احمر و با شماره ۱۱۲ در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی و اعزام متخصصان امداد به صحنه حوادث هستند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا