حوادث

ناگفته‌های برادر میترا استاد / خواهرم محتوای صحبت‌های مورد نظرش با انصاف‌نیوز را قبل از مرگ به من گفت!

خبرهای فوری: مسعود استاد به شرح ابعاد گوناگونی از ماجرای قتل خواهرش پرداخت.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرهای فوری، مسعود استاد، برادر میترا در خصوص پرونده جنجالی قتل خواهرش گفت: میترا نه قبل از ازدواج با محمدعلی نجفی و نه بعد از آن، وابسته به هیچ‌کدام از نهاد‌های امنیتی نبود. قتل او سیاسی نبود و فقط به خاطر اختلاف خانوادگی رخ داده است.

خواهرم زندگی‌اش را دوست داشت و نمی‌خواست جدا شود. میترا اختلاف‌هایی با شوهرش داشت که بخشی از آن مالی بود. اما این اختلاف‌ها انگیزه قتل خواهرم نبود.

من و خواهرم ارتباط خوبی با هم داشتیم و در جریان شرایط زندگی او بودم. شوهرش از همسر اولش طلاق گرفته بود و من حکم طلاق آن‌ها را دیده بودم. بعد از آن خواهرم تصمیم به ازدواج با او گرفت.

برادر مقتول درباره شب قبل از جنایت گفت: خواهرم شب قبل از جنایت، تا ساعت ۴ و نیم صبح با من درباره شرایط زندگی‌اش و موضوعات مختلفی حرف زد. همچنین به من گفت می‌خواهد با سایت «انصاف» گفتگو کند و حرف‌هایی برای گفتن دارد. اما ساعاتی بعد به قتل رسید و نتوانست حرف‌هایش را بگوید. من از حرف‌هایی که خواهرم می‌خواست بزند با خبر بودم و بعد از این‌که حکم قصاص قاتل را گرفتیم، در این باره حرف‌های او را بازگو خواهم کرد.

بعد از این که متهم صحنه قتل را بازسازی کرد و به دادسرا بازگشت، حتی یک ساعت با من حرف زد و خواست او را ببخشیم، اما من و خانواده‌ام خواستار قصاص قاتل خواهرم هستیم و نمی‌گذاریم که خون او پایمال شود. امروز هم برای تکمیل پرونده آمدیم. به ما گفتند آخرین گفته‌های متهم به قتل ثبت شده و او به‌زودی در دادگاه محاکمه خواهد شد. /جام جم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۹ دیدگاه ها

  1. “وقتی معلوم می شود با برادر زنت ازدواج کرده ای!”
    اول صبح را با خواندن اظهارات برادر “میترا استاد” شروع کردم. که تصمیم گرفته است، نقش بقیه ی خواهرش را در زندگی نجفی بازی کند!
    یکی دو پاراگراف از حرفهایش را که می خوانم نزدیک است از تعجب شاخ در بیاورم. و نمی دانم این حرفهای ضد و نقیض و پر شک و شبهه، قابل توجه آنهایی که باید باشد هست یا خیر؟
    مثلا این که خبرنگار انصاف نیوز؛
    که جدا باید بگوییم انصافت را شکر که اینقدر مورد توجه این خانم بوده ای، و تمام زیر و بم زندگیش را پیش او افشا می کرده، و اصلا باید بررسی کرد چرا انصاف نیوز؟ و چرا کیهان یا جام جام یا لااقل چیز دیگر نیوزی، سنگ صبور این خانم نبوده، (من جبهه و خط فکری انصاف نیوزی ها را نمی دانم، اینوری هستند یا آنوری؟ شاید توجه به خط فکری هم چیزی را مشخص کند! خلاصه زیاد در قید و بند این چیزهای نیستم. من اصلا می گویم: ” راه در جهان یکی است و آن راستی است” پس اگر حرف حق یا پیگیری حقی حتی از دهن صدا و سیمای میلی یا روزنامه کیهان در بیاید! شنیدنی است.)
    خلاصه آنکه من همین چند روزه مطلبی از خبرنگار انصاف نیوز می خواندم که می گفت؛ نجفی زنش را طلاق نداده بوده و این خانم دوسه باری زنگ می زده و به خبرنگار گفته، نجفی می خواهد زن اولش را طلاق و بدهد و به من گفته طلاق می دهد( یعنی یکی از اختلافات همین بوده که نجفی هنوز همسرش را داشته و این زن؛ واقعا نقش هوو را بازی می کرده)
    مورد نفرت انگیزتر این که برادرش می گوید؛ خواهرم روز قبل از مرگ تا ساعت ۴ و نیم صبح با من حرف می زده!؟
    واقعا چقدر حرف؟ و چه چیزهایی می گفته که تا چهار و نیم صبح طول می کشیده، چه جزئیاتی از زندگی خودشان را تعریف می کرده که تا ۴و نیم صبح ادامه داشته !؟
    فکرش را بکنید، همین یک مورد، یک زن یا مرد کاملا خوشبین و خوش فکر را هم دچار اختلال عصبی می کند. که زن یا شوهرش برود توی یک اتاق و تا صبح با خواهر یا برادر یا مادر و پدرش( و نه حتی با یک غریبه) حرف بزند!
    من از اولش هم می دانستم که برادر این خانم؛ نقش موثری در بهم ریختن اوضاع این زن و شوهر بازی می کرده اما حدس نمی زدم او به این سرعت بخواهد نشان دهد که در واقع آن روی سکه آن زن بوده و چه بسا بیشتر اختلافات را هدایت می کرده، و میترا در واقع به او گزارش پس می داده،.
    ته نوشت:
    خاله بازی است دیگر؛ اول صبح روز نیمه خردادی، نشسته ام به تفحص در ماجرای قتل همسر یکی از وزیران و مسئولان جمهوری اسلامی، که چنین سرنوشت عبرت آموزی پیدا کرده و کارش اینطور خفت بار به همسرکشی رسیده است.

  2. درست نیست که یک زنی روی ویرانه زندگی کس دیگه خونه بسازه. خدا از گناهش بگذره ولی در این دنیا باید به حریم خانواده ها احترام گذاشته بشه. هز زنی نمیتونه زن دوم بشه. مرحومه گناه بزرگی مرتکب شد و تقاص پس داد. خدا ببخشدش.

  3. سلام اگر بعد از کشته شدن آقای نجفی معلوم شود که او نکشته خودتان را می توانید ببخشید. سوال دیگر علت طلاق خانم استاد از همسر اولش چه بود و این که چرا حاضر شد وارد زندگی کس دیگری شود. خانم اول آقتی نجفی می گوید هنوز طلاق نگرفته.

  4. چرا بعد از حکم قصاص میخواین مطرح کنید که چه حرف‌هایی خواهرمرحومتون میخواستن تو مصاحبه بگن؟؟؟؟چرا الان به دادگاه نمیگید اگه صادق هستین همه واقعیت ها رو قبل از صدور حکم باید گفت نه بعد از آن .

  5. خیلی ها ایشان را در مدت اشتغال در شهرداری میشناسند و بلا استثنا بر سواستفاده و باند بازی و بلند پروازی ایشان شاهد بوده اند. حتی ایشان راسا و گاهی هم به همراه مرحومه به بعضی از پیمانکاران به مشکل خورده مراجعه و با ادعای حل مشکل از بسیاری طلب پول و از خیلی ها هم مبالغی گرفته و کارهایی هم کرده و برای بعضی هم کاری نکرده و بدهکار است، از بعضی حتی در پروسه انتخاب پیمانکار برای اخذ پروژه مبالغی گرفته و حتی پرونده های کلاهبرداری برای ایشان در شورای شهر تهران و حراست مناطق و حراست کل مطرح بوده و مفتوح است، اما برای حفظ آبروی آقای نجفی خیلی منتشر نشد. در هر صورت فرد نابابی است و نباید بهیچ وجه مطرح شود، این حرفها را هم برای بالا بردن نرخ خود و دریافت عدم النفع ! میزند. کارگردان پشت صحنه ارتباط و ازدواج و عدم طلاق آن مرحومه شخص ایشان است.

  6. برادر گرامی
    همه ی مردم با شما و خانواده ی محترمتان همدرد هستند و برای خواهر مرحوم شما آرزوی مغفرت دارند. علی الخصوص همشهریان شما و دراویش یارسان. قصاص که باعث زنده ماندن خواهر مرحوم شما نخواهد شد. با اساس اختلاف خانوادگی و عصبانیت شوهر اتفاق بسیار بدی را داده که با هیچ چیز حتی قصاص جبران پذیر نیست. قتل یک نفر دیگر گره ای را نخواهد گشود . گذشت در هر حال بهتر است شاید اینگونه روح اون مرحومه شادتر باشد و ای بسا
    این کار بزرگ و خوب که انجام میدهید بعدها با سر راه فرزند و بقیه ی اقوام آن مرحوم قرار بگیرد و عوض خیر آن را از خداوند دریافت کنید.
    مطمئنا این گذشت نظر خدا گم نخواهد شد.
    من همشهری شما هستم و با آقای نجفی هیچ نسبتی ندارم. اما مطمئنم انتقام و قصاص بهترین راه نیست در حالیکه ادامه زندگی
    برای ایشان هم بسیار دشوار و ناخوشایند خواهد بود . شاید از مرگ هم دشوارتر. نهایتا تصمیم با شماست.
    خدا همه ما رو به راه راست هدایت فرماید ما شریک غم شماییم

    1. شما هم یکی از عزیزاتو کسی ب قتل برسونه خیلی راحت میگذری؟؟ اتفاقا باید کشته بشه این نجفی تا درس عبرت همگان شود

      1. ایران سالیانه صد ها نفر را به جرم قتل اعدام میکند اگر اثر داشت که اینطور نمیشه در ۱۳۰ کشور دنیا مجازات اعدام لغو شده و میبینیم هر روز در این کشور ها قتل کمتر اتفاق میافتد پس نباید احساسی حرف زد

  7. خواهرتو به وقتش جمع میکردین کار به اینجا نمی کشید
    مظلومتر از نجفی گیر نیاورده بود خودشو قالب کنه زندگی زن اول اون بدبختم خراب کنه
    واقعا رو میخواد راجبش بحرفی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا