حوادث

دامادکشی!

خبرمهم: بررسی‌ها نشان می‌داد مرد جوان با ضربات متعدد چاقو مجروح و پس از ساعاتی تسلیم مرگ شده است. طبق اظهارات همراهان مقتول، برادرزن وی و دو مرد دیگر عاملان این جنایت بودند.

مرد جوان که با همدستی دوستانش شوهر خواهر خود را کشته و فرار کرده بود یک هفته پس از این جنایت دستگیر شد.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرمهم، ساعت ۴ صبح ۷ آبان به دنبال گزارش مرگ مرد جوانی در یکی از بیمارستان‌های پایتخت، تحقیقات به دستور بازپرس محمد وهابی آغاز شد.

بررسی‌ها نشان می‌داد مرد جوان با ضربات متعدد چاقو مجروح و پس از ساعاتی تسلیم مرگ شده است. طبق اظهارات همراهان مقتول، برادرزن وی و دو مرد دیگر عاملان این جنایت بودند.

بدین ترتیب دستور بازداشت متهمان از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی پایتخت ادامه یافت. در ادامه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ موفق به دستگیری برادرزن مقتول و دو همدستش شدند.

وی در تحقیقات ضمن اعتراف به قتل دامادشان گفت: خواهرم از مدت‌ها قبل با شوهرش اختلاف و درگیری داشت شب حادثه خواهرم دوباره تلفن کرد و گفت که با شوهرش دعوا کرده و خیلی ناراحت بود من هم عصبانی شدم و به همراه دوستانم راهی خانه خواهرم شدیم.

وقتی به آنجا رسیدیم دامادمان همچنان با خواهرم درگیر بود و من از دیدن این صحنه عصبانی شدم و با قمه‌ای که متعلق به خود مقتول بود به او چند ضربه زدم و فرار کردم.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا