حوادث

فرزند شهیدی که خودسوزی کرده بود درگذشت

خبرمهم: سوختگی این فرزند شهید که برای درخواست اشتغال به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کرده بود است ۸۰ درصد عنوان شده است.

تنها فرزند شهید برازیده از شهدای هشت سال دفاع مقدس در شهرستان بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد که سه روز پیش جلوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان دست به خودسوزی زد صبح امروز- ۲۹ مهرماه- در بیمارستان شیراز درگذشت.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرمهم، از یاسوج، صبح روز (سه شنبه) فرزند یکی از شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد برای پیگیری درخواست خود به امور ایثارگران استانداری مراجعه کرد که مسئولان استانداری طی نامه ای، وی را به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ارجاع دادند.

وی حدود ۴۰ ساله و اهل روستای بَرد پهن از توابع دهستان زیلایی بویراحمد و فرزند شهید این شهرستان در دفاع مقدس بوده و دارای چهار فرزند است که حوالی ساعت ۱۰ صبح با بنزین ریختن بر روی خود اقدام به خودسوزی در جلوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان کرد.

سوختگی این فرزند شهید که برای درخواست اشتغال به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کرده بود است ۸۰ درصد عنوان شده است.

ساعاتی قبل این فرزند شهید از بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به بیمارستان شیراز منتقل اما متاسفانه درگذشت.

احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز از نهادهای نظارتی خواسته است پرونده این خودسوزی را در کمترین زمان ممکن بررسی و با خاطیان احتمالی براساس قانون برخورد قاطع داشته باشند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا