حوادث

جسدسیمانی شوهر

خبرمهم: تحقیقات پلیس پایتخت درباره علت مرگ مردی که جسد محصور در سیمان او در خانه‌اش کشف شده جریان دارد. همسر وی که یکماه با جسد زندگی کرده قبل از پایان دادن به زندگی‌اش به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان قرار دارد.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرمهم، ساعت‌۱۸ عصر روز جمعه ۲۶‌شهریور ساکنان یکی از محله‌های مولوی با فریاد‌های زن جوانی که مدام فریاد می‌زد، «من خودکشی کرده‌ام» از خانه‌هایشان بیرون آمدند. در حالی که زن جوان فریاد می‌زد «کمکم کنید تا نمیرم»، شاهدان موضوع را به مأموران پلیس و اورژانس خبر دادند. دقایقی بعد تیمی از مأموران کلانتری مولوی همراه عوامل اورژانس در محل حاضر شده و زن جوان را که مدعی بود برای پایان دادن به زندگی‌اش مایع لوله بازکن خورده است به بیمارستان منتقل کردند. همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه ساکنان ساختمانی که زن جوان در آنجا زندگی می‌کرد به مأموران پلیس خبر دادند چند روزی است از داخل خانه زن جوان بوی بدی به مشام می‌رسد. بدین ترتیب مأموران پلیس به موضوع مشکوک شدند و به دستور قاضی رحیم‌دشتبان، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران برای بررسی موضوع وارد خانه زن جوان شدند.

مأموران پلیس در گوشه‌ای از اتاق خواب با جسد مردی حدوداً ۳۸‌ساله روبه‌رو شدند که جسدش داخلی ملافه سفید رنگی پیچیده شده و روی آن مقداری بتن سیمان ریخته شده‌بود. بدین ترتیب با اعلام این خبر بازپرس ویژه قتل همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی در محل به تحقیق پرداختند.

بررسی‌های تیم جنایی نشان داد مدت زیادی از مرگ مرد جوان گذشته‌است و به همین خاطر بوی تعفن آن تمام ساختمان را فرا گرفته است و همسرش نیز برای اینکه بوی بد به خانه‌های همسایه نرسد، روی آن بتن ریخته، اما باز هم بوی نامطبوع در ساختمان پیچیده‌است. همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ تیم جنایی به سراغ زن جوان در بیمارستان رفتند و درباره حادثه از وی تحقیق کردند.
یک ماه زندگی با جسد
وی در ادعایی گفت: من و شوهرم زندگی خوبی داشتیم و با هم خوش بودیم تا اینکه حدود یکماه قبل شوهرم ناگهان فوت کرد. شب حادثه شوهرم حالش خوب بود، اما سکته و فوت کرد که ترسیدم موضوع را به بستگانم اطلاع دهم، چون احتمال دادم آن‌ها فکر کنند من در مرگ شوهرم دست داشته‌ام. از سوی دیگر شوهرم را خیلی دوست داشتم که تصمیم گرفتم با جسدش زندگی کنم. چند روزی با جسدشوهرم زندگی کردم، اما کم کم جسدش بو گرفت به طوری‌که همسایه‌ها به در خانه‌ام آمدند و گفتند بوی بدی از خانه‌ام بیرون می‌آید که به دروغ گفتم یخچالم خراب شده است و مواد غذایی‌ام فاسد شده‌اند و بوی بد مربوط به آن است.
پس از این برای اینکه جلوی بوی بد را بگیرم مقداری سیمان خریدم و بتن درست کردم و روی جسد شوهرم ریختم تا بوی بد آن از خانه بیرون نرود. مدتی گذشت تا اینکه کم کم افسرده شدم و تصمیم گرفتم خودکشی کنم که مقداری مایع لوله باز کن خوردم تا به زندگی‌ام پایان دهم، اما دقایقی بعد از اینکه خوردم پشیمان شدم و از خانه بیرون آمدم و درخواست کمک کردم. در حالی که زن جوان تحت درمان قرار دارد مأموران پلیس تحقیقات گسترده‌ای را برای روشن شدن زوایا و اسرار پنهان این حادثه آغاز کردند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا