حوادث

سناریوی هولناک زن بلاگر برای قتل شوهر

خبرمهم: زن بلاگر ‌پس از اختلاف با شوهر مدلینگ خود، او را با کمک دوست بلاگرش کشت و جسدش را به آتش کشیدند.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرمهم، پانزدهم تیر امسال زنی با حضور در شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران گفت‌: پسر ۳۵ ساله‌ام برای کار به امارات سفر کرده و در این مدت از طریق پیام در واتس‌اپ با او در ارتباط بودم و، چون در این مدت صدای پسرم را نشنیده‌ام، به ماجرا مشکوک شده‌ام.
پس از این شکایت، تحقیقات آغاز و ماموران به تحقیق از همسر این مرد پرداختند که او هم حرف‌های مادرشوهرش را تایید کرد. در ادامه مشخص شد مرد ناپدید شده و همسرش از مدلینگ‌های شبکه‌های اجتماعی هستند.
کارآگاهان به محل زندگی این زوج رفتند که مدیر ساختمان گفت: عصر روز چهارم فروردین امسال مرد غریبه‌ای را دیدم که به خانه این زوج آمد و آخر شب او و زن همسایه، مردی را در ویلچر گذاشته و با خودشان بردند.
با توجه به گفته‌های مدیر ساختمان، این زن بازداشت شد و در ادامه تحقیقات گفت: من و شوهرم کار‌های تبلیغاتی اینستاگرامی و بلاگری انجام داده و مدلینگ هم بودیم. مدتی بود که با هم دچار اختلاف شده و دعوا و درگیری‌مان بالا گرفت. شوهرم مرا اذیت می‌کرد و از این زندگی خسته شده بودم.
مدتی قبل با مردی به نام فرشاد که بلاگر و مدلینگ بود، آشنا شدم. کم‌کم با او دوست شده و درددل کردم و از بدرفتاری‌های شوهرم حرف زدم. روز چهارم عید به خانه‌مان آمد تا با شوهرم حرف بزند که دعوایشان شد و با چاقو او راکشت. جسد را آخر شب با ویلچر از خانه بیرون بردیم. ویلچر را صندوق عقب و جسد را در صندلی عقب خودرویش گذاشتیم. با انتقال به بیابان‌های شهر پرند، روی جسد، بنزین ریخته و آن را آتش زدیم. برای این‌که کسی به من شک نکند، با گوشی شوهرم در واتس‌اپی به تلفن خودم و خانواده‌اش، پیام ارسال کرده و در آن از قول شوهرم می‌گفتم حالم خوب است و برای کار در امارات هستم و بازمی‌گردم.
با اعتراف او، فرشاد هم دو روز پیش بازداشت شد و گفت: بلاگر و مدلینگ هستم و به‌دلیل شرایط کاری با آن زوج آشنا شدم. آن زن بعد از دوستی با من درددل کرد. یک روز با من تماس گرفت و ادعا کرد به شوهرش دارو داده و او بدحال شده که راهی خانه‌شان شده و متوجه شدم مرد جوان نبض ندارد. با این حال همسرش چند ضربه به او زد.
با تحقیقات تکمیلی در این پرونده مشخص شد فرشاد عضو یک باند سرقت و زورگیری خیابانی بوده که پس از تحمل حبس، یک سال قبل از زندان آزاد شده بود.
عظیم سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: ماموران به محل سوزاندن جسد رفتند و بعد از ساعت‌ها جست‌و‌جو استخوان‌ها و بقای جسد سوخته مرد بلاگر را یافتند./جام جم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا