حوادث

دردسر اعتماد بی جا به راننده تاکسی شیطان صفت

خبرمهم: مرد شیطان صفت در نقش راننده تاکسی زنان را هدف سرقت‌های فریبکارانه خود قرار می‌داد.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرمهم، شیطان صفت به افرادی گفته می‌شود که با اقدامات فریبکارانه دست به هر کار سیاه و تبهکارانه‌ای می‌زنند. این بار با پرونده‌ای روبرو هستیم که مرد شیطان صفت در نقش راننده تاکسی زنان را هدف قرار می‌گرفت. این راننده شیطان صفت به بهانه خواستگاری خود را به زنان نزدیک می‌کرد و مرد شیطان صفت پس از اعتماد سازی با حضور در خانه زنان برای خواستگاری دست به سرقت می‌زد که خیلی زود مرد شیطان صفت در تهران دستگیر شد.
حوادث سرهنگ “محمد باقر قدم زاده” سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خانه از شهروندان خانم در محله نواب، بررسی موضوع و رسیدگی به پرونده‌ها در دستور کار ماموران کلانتری ۱۰۸ نواب قرار گرفت
وی با اشاره به اینکه شاکیان پرونده همه خانم بودند و پس از طرح دوستی یک راننده تاکسی اینترنتی از منزلشان سرقت شده بود، افزود: با شناسایی پلاک خودروی تاکسی اینترنتی، شناسایی مخفیگاه متهم در دستور کار قرار گرفت تا اینکه ماموران عملیاتی کلانتری نواب در حال کشت زنی در منطقه غرب تهران بودند که به یک خودرو مشکوک شدند.

سرقت‌های فریبکارانه راننده تاکسی شیطان صفت

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران عنوان کرد: در گام نخست، ماموران کلانتری با گرفتن استعلام پلاک خودرو متوجه شدند، متهم همان راننده تاکسی اینترنتی است که با اغفال مسافران خانم از خانه‌های اموال با ارزش سرقت می‌کند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه طرح مهار سارق و توقیف خودروی آن عملیاتی شد، تصریح کرد: متهم پس از مشاهده گشت پلیس با خودرو از محل متواری که ماموران کلانتری در یک تعقیب و گریز طولانی خودرو متهم را متوقف و راننده آن را بازداشت کردند.
سرهنگ قدم زاده افزود: متهم سابقه دار و ۳۷ ساله در بازجویی‌های پلیسی صراحتا به سرقت از منزل مسافران خانم با شگرد طرح دوستی و ازدواج معترف شد.
این مقام پلیسی در پایان خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی، متهم برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
دختر جوان که طعمه مرد فریبکار شده به خبرنگار رکنا گفت: با مرد جوان که راننده تاکسی بود آشنا شدم و بعد از مدتی که کار‌های شخصی ام را انجام داده بود و پیشنهاد ازدواج داد و من از او خواستم برای خواستگاری به خانه مان بیاید.
وی افزود: مرد جوان به خانه مان آمد و در یک لحظه که برای صحبت به اتاق رفته بودیم من از اتاق خارج شدم که بعد از رفتن خواستگارم متوجه به سرقت رفتن طلاهایم از کشوی میزم شدم و این در حالی بود که مادر و برادرم در خانه بودند و این مرد در یک فرصت مناسب دست به سرقت طلاهایمم زده بود.
وی افزود: برای اینکه گرفتار چنین افرادی نشویم نباید به هرکسی اعتماد بی جا کنیم و من بخاطر اعتمادم هدف قرار گرفتم.

راننده تاکسی یک مرد تحصیلکرده بود

مرد جوان که مهندسی الکترونیک است و مدتی در یک دندانپزشکی کار می‌کرد سال‌ها در خارج کشور زندگی می‌کرده و بعد از بازگشت به ایران دست به سرقت فریبکارانه می‌زد.
سابقه داری؟نه.
شنیدم تحصیلکرده و خارج از کشور زندگی می‌کردی؟بله، همسر و فرزندم در خارج کشور زندگی می‌کنند و من نیز مدتی است به ایران آمدم.
چرا دزدی؟مشکل کاری داشتم و کرونا باعث شده تا در کارم مشکل پیدا کنم به همین خاطر با تاکسی کار می‌کردم.
شیوه و شگرد؟مسافران خانم را سوار بر خودرویم می‌کردم و بعد از طرح دوستی و اعتمادسازی به بهانه ازدواج و خواستگاری به خانه آن‌ها می‌رفتم و در فرصتی مناسب دست به سرقت طلا‌های آنان می‌زدم.
چرا با این تحصیلات و رزومه کاری دزدی کردی؟وقتی مجبور باشی دست به هر کاری می‌زنی.
چه مدت است این کار را می‌کنی؟۲ ماه قبل و ۱۰ روز پیش دستگیر شدم.
سرهنگ قدم زاده در پایان به شهروندان توصیه کرد: شهروندان وقتی سوار تاکسی می‌شوند فقط به عنوان راننده تاکسی به آن‌ها اعتماد کنند و افراد را به حریم خصوصی خود راه ندهند./ رکنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا