حوادث

جزئیات حادثه تصادف و آتش سوزی دو خودرو در اتوبان تهران-کرج

خبرمهم: سخنگوی سازمان آتش نشانی جزئیات حادثه تصادف و در پی آن آتش سوزی دو خودرو در اتوبان تهران-کرج را تشریح کرد.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرمهم،  جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، اظهار کرد: ساعت ۱۴:۵۴ ظهر امروز یک مورد حادثه تصادف بین دو دستگاه خودرو، در مسیر غرب به شرق اتوبان تهران- کرج نرسیده به بزرگراه شهید همدانی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع شد و دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.وی ادامه داد: در محل مشاهده شد که یک مینی بوس شخصی که راننده فقط در آن حضور داشت و یک دستگاه خودرو سمند با سه نفر سرنشین با هم برخورد کردند. مینی بوس به عقب سمند برخورد کرده بود و پس از این حادثه از مسیر اصلی که در لاین کندرو بود انحراف پیدا کردند و خارج شدند.

ملکی گفت: هر دو خودرو شعله ور شده بودند و خوشبختانه پیش از رسیدن آتش نشانان هر چهار سرنشین دو خودرو خارج شده بودند. یک آقا ۵۲ ساله و یک خانم ۲۶ ساله که از سرنشین‌های خودرو سمند بودند دچار سوختگی و مصدومیت شده بودند و نفر سوم خانم ۴۷ ساله‌ای بود که دچار آسیب خاصی نشده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی بیان کرد: در این حادثه فقط این دو نفر دچار آسیب شدند و آتش نشانان در مدت زمان حدود ۴ دقیقه آتش را خاموش کردند. عملیات به پایان رسید و مسیر مجددا بازگشایی شد و در ساعت ۱۵:۳۸ عملیات به پایان رسید.

وی افزود: باز هم آتش سوزی خودرو را داشتیم و باید کارشناسان بررسی کنند که علت اینکه بعد از تصادف برخی خودرو‌ها دچار آتش سوزی می‌شوند به چه علت است. در این گونه مواقع اگر لحظاتی دیرتر افراد خارج شوند ممکن است افراد جان خود را از دست دهند. /yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا