حوادث

باند سرقت «خواهران و عمه تیزدست» متلاشی شد

خبرهای فوری: دو خواهر که با عمه خود از تهران برای سرقت‌های تیزدستانه به مشهد آمده بودند، دستگیر شدند و تحقیقات از اعضای این باند برای کشف سرقت‌های انجام شده ادامه دارد.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرهای فوری، فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی گزارش سرقت‌های تیزدستانه از بانوان در مراکز تجاری شلوغ و اتوبوس‌های بی.آر.تی در شهر مشهد و اعلام شکایت مالباختگان، تحقیقات پلیسی در این زمینه آغاز شد.

سرهنگ اکبر آقابیگی اظهار کرد: تیم‌های دایره تجسس کلانتری بانوان مشهد در اجرای این ماموریت ضربتی با تقویت گشت‌های نامحسوس، به سه زن که در مقابل مراکز تجاری پرسه می‌زنند مشکوک شده و آن‌ها را تحت نظر قرار دادند.

وی ادامه داد: این سه زن در یک ایستگاه اتوبوس، محتویات کیف دستی خانمی را به سرقت بردند و با ورود به داخل یک مجتمع تجاری، کیف پول خانم دیگری را به سرقت برده و در حال فرار بودند که ماموران کلانتری بانوان آنها را دستگیر کردند.

آقابیگی با بیان اینکه این سه نفر متشکل از دو خواهر و عمه آنها است که سابقه کیفری دارد، افزود: متهم ردیف اول این پرونده پس از پنج سال تحمل حبس به دلیل سرقت، حدود دو ماه پیش از زندان آزاد شده بود و دخترش نیز در زندان است.

 تحقیقات از اعضای این باند برای کشف سرقت‌های انجام شده ادامه دارد.

[irp posts=”14491″ name=”جسد طلبه جوان در کنار سد عباس‌آباد بانه پیدا شد”]

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا