حوادث

جزئیات حادثه آتش‌سوزی ماهیرود

خبرمهم: مدیر پایانه مرزی ماهیرود با اشاره به آتش سوزی امروز در مرز ماهیرود، گفت: آتش به خاک ایران نرسیده و پیش بینی ما این است که تا ۳۰ دقیقه دیگر مهار شود.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرمهم،  علی اکبر مزیدی اظهار کرد: در ابتدای حادثه دو مخزن ذخیره سوخت آتش گرفتند که به دلیل سرعت ورزش باد هنوز آتش‌سوزی مهار نشده و آتش به دو تانکر ذخیره سوخت دیگر هم سرایت کرده است.
وی با اشاره به اینکه سه مخزن ۱۵۰ تنی دچار حریق شده‌اند، اظهار کرد: اکنون ۷ دستگاه آتش نشانی اعزام شده و سه پایانه مرزی و شهرداری درح، سربیشه و بیرجند در حالت آماده باش هستند.

مدیر پایانه مرزی ماهیرود با بیان اینکه هنوز آتش مهار نشده است، افزود: آتش به خاک ایران نرسیده و پیش بینی ما این است که تا ۳۰ دقیقه دیگر مهار شود.

مزیدی با بیان اینکه استاندار در حال طی کردن مسیر برای رسیدن به مرز ماهیرود برای سرکشی از اوضاع هستند، تصریح کرد: چند دستگاه تانکر آب بکار گرفتیم و مراقبیم تا تانکرهای دیگر سوخت منفجر نشوند و اگر آتش مهار نشود با لودر و بولدوزر و خاک پاشی آن را خاموش خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در حد توان تجهیزات را بکار گرفته‌ایم، یادآور شد: محل این حادثه دو هزار متر با بازارچه ماهیرود خراسان جنوبی فاصله دارد، اما مراقبیم تا تانکرهای سوخت دیگر مشتعل نشوند. /ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا