حوادث

معمای ناپدیدشدن مرموز شوهر و هوو

خبرمهم: زنی با حضور در دادسرای جنایی تهران از پسرش به اتهام قتل شوهر و هوویش شکایت کرد و متهم پس از دستگیری، مادرش را به عنوان قاتل معرفی کرد.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرمهم، نهمین روز اسفند امسال زن میانسالی با حضور در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران با طرح شکایتی مدعی شد، پسرش در اقدامی هولناک شوهر و هوویش را به قتل رسانده است.

پس از این ادعا پرونده به اداره دهم پلیس آگاهی تهران ارسال شد و شاکی در تحقیقات گفت: با خانواده‌ام در شهر قزوین زندگی می‌کنم و شوهرم آجرپزی داشت. ۱۸بهمن۸۵ او همراه زنی به خانه آمد و مدعی شد با این زن ازدواج کرده است.

بعد هم به تهران رفت تا همسر جدیدش را به دختر و پسرمان که در تهران بودند، معرفی کند و دیگر بازنگشت. شکایتی را مطرح کردم، اما هیچ ردی از آن‌ها به دست نیامد تا این‌که بعد از مدتی، پسرم ادعا کرد شوهرم و هوویم را در تهران کشته و اجساد آن‌ها را در چاهی انداخته است. تهدیدم کرد که این راز باید پنهان بماند و از ترسم سکوت کردم، اما عذاب‌وجدان باعث شد از او شکایت کنم تا مجازات شود.

با توجه به ادعای این زن پسر ۳۴ساله‌اش به عنوان مظنون بازداشت و دیروز برای تحقیقات به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد که منکر قتل پدرش و هووی مادرش شد و ادعا کرد مادرش قاتل است و با این شکایت دروغین می‌خواهد سهم ارثیه او را تصاحب کند.

مرد جوان ادامه داد: ما سه برادر و دو خواهر بودیم، اما بعد از ناپدیدشدن پدرم، یکی از برادرانم به‌دلیل ناراحتی روحی، خودکشی کرد. از پدرم ارثیه ۲۰میلیارد تومانی مانده که مادرم هنوز آن را تقسیم نکرده است. سه ماه قبل فهمیدم مادرم با پیک‌نیک به سر پدرم ضربه‌زده و او را کشته است.

بعد هم هوویش را کشته و حالا با این شکایت دروغین می‌خواهد مرا زندانی کند تا سهم ارثم را تصاحب کند. او پیش از این هم با ادعای این‌که من معتادم یا بیماری روانی دارم سعی کرد مرا از سهم ارثم محروم کند.

بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران با تائید این خبر به جام‌جم گفت: تحقیقات از تنها مظنون در پلیس آگاهی تهران ادامه دارد و قرار شده از پلیس شهر قزوین درباره این ادعا تحقیق شود./جام جم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا