حوادث

دو کشته و زخمی در سقوط از ارتفاع کپرگه کوه شهرستان بروجرد

خبرمهم: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان گفت: در حادثه سقوط در کپرگه کوه بروجرد دو نفر کشته و مجروح شدند.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرمهم، محمد قدمی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اثر سقوط از ارتفاع در ارتفاعات کپرگه کوه بروجرد یک نفر کشته و یک نفر دیگر مصدوم شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: حوالی ساعت ۱۱:۲۰ صبح جمعه ۱۷ بهمن ماه طی تماس تلفنی با مرکز کنترل عملیات امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر EOC مبنی‌بر اعلام حادثه کوهستان در ارتفاعات کپرگه سریعاً تیم امداد و نجات پایگاه امداد بین شهری سلمان و تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر بروجرد با تجهیزات کامل کوهستان به منطقه اعزام شدند.

وی گفت: بعد از رسیدن به محل حادثه و طی چند کیلومتر پیاده روی در مناطق صعب العبور به افراد حادثه دیده رسیدند و فرد کشته شده و مصدوم را به پایین دست انتقال دادند.

قدمی گفت : پس از بستن کارگاه و با استفاده از ابزارو تجهیزات مناسب کوهستان فرد فوت شده را به به منطقه ماشین رو انتقال داده و تحویل نیروهای انتظامی حاضر در محل حادثه دادند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان عنوان کرد: این عملیات با همکاری تیم آتش نشانی، هیأت کوهنوردی و نیروهای محلی شهرستان بروجرد انجام شد و امیدواریم مجددا شاهد اینگونه حوادث و صحنه‌هایی نباشیم./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا