حوادث

شنیده شدن صدای مهیب در یکی از روستاهای ایلام

خبرمهم: مدیرکل بحران استان ایلام گفت: علت شنیده شدن صدای مهیب در روستای عباس آباد واقع در شهرستان دره شهر در حال پیگیری است.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرمهم، سعید رضا کریمیان  با اشاره به وقوع انفجار وصدای مهیب طی دیشب و امروز در منطقه روستای عباس آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان دره شهر که موجب نگرانی مردم شده است، اظهار کرد: موضوع طی تماس تلفنی و هماهنگی با فرماندار شهرستان دره شهر پیگیری شد و علت وقوع صدای مهیب در حال بررسی است.

فرماندار دره شهر نیز در این مورد اظهار کرد: وقوع انفجار و صدای مهیب تشخیص و پیگیری علت آن به عهده دستگاه‌های امنیتی، انتظامی است که با توجه به پیگیری موضوع در ساعات اولیه، هم اکنون نیروهای جمعیت هلال احمر و نیروهای امنیتی و انتظامی در منطقه مستقر شده‌اند و در حال پیگیری موضوع هستند.

کیانوش محمد نژاد گفت: ستاد مدیریت بحران آمادگی و هماهنگی کامل برای مقابله با هرگونه حادثه طبیعی را دارد و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

منشأ صدای انفجار در استان ایلام مشخص شد

فرماندار دره‌شهر:
منشأ انفجار و صداهای مهیب در ایلام، اقدامات راه‌سازی و حفر تونل در استان لرستان است.امنیت و آرامش کامل در شهرستان دره‌شهر به‌ویژه روستای عباس‌آباد برقرار است و هیچ نگرانی در این ارتباط وجود ندارد. /مهر

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا