حوادث

اتمام عملیات جست‌وجو در کوه‌های تهران؛ جسد ۲ مفقودی پیدا شد/ بهمن جان ۱۱ نفر را گرفت

خبرمهم: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان اینکه عملیات جست‌وجو و نجات در کوه های شمال تهران پایان یافت، گفت: جسد ۲ نفر پایانی پیدا شد.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرمهم، شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران در شمیرانات اظهار کرد: دقایقی پیش پس از سه روز جست‌وجو، پیکر ۲ نفر دیگر پیدا شد و در مجموع این سه روز ۱۱ نفر جان خود را از دست دادند.

وی گفت: از این تعداد ۱۰ نفر توسط اعضای جمعیت هلال احمر با همکاری هیأت کوهنوردی، آتش نشانی پیدا شدند و یک نفر در بیمارستان جان خود را از دست داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران بیان کرد: با توجه به حساسیت کار پس از بررسی‌های لازم توسط نیروهای عملیاتی، در هیچ کدام از مناطق کوهستانی شمال تهران، مفقودی دیگری وجود ندارد و عملیات جست‌وجو و نجات به پایان رسید.

فتحی ادامه داد: از تمامی هموطنان به ویژه کسانی که علاقه‌مند به انجام ورزش کوهنوردی هستند، درخواست داریم قبل از عزیمت به کوهستان‌ها حتماً آب و هوای منطقه را چک کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ نباشیم.

به گزارش فارس، حدود ۱۵۰ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر استان تهران همراه با یک فروند بالگرد که ۹ سورتی پرواز را انجام داد، در سه روز متوالی در عملیات جست‌وجو و نجات حوادث کوه‌های شمال تهران حضور داشتند. /فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا