حوادث

بازداشت کلاهبردار زن یک‌تریلیونی!

خبرمهم: رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زنی کلاهبردار پس از ۹ سال متواری‌شدن خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش فعلی اموال کلاهبرداری‌شده را یک‌تریلیون ریال اعلام کردند.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرمهم، پرونده‌ای مبنی بر دستگیری متهم متواری، به قرارگاه جلب محکومان و متهمان فراری پلیس پیشگیری تهران ارجاع شد که محتویات پرونده حاوی این بود که خانمی با جعل اسناد مالکیت چند قطعه زمین،  آنها را به ۶ خریدار فروخته  و به‌مدت ۹ سال متواری شده است.

کارگروهی ویژه‌ای در این رابطه تشکیل شد و با رصدهای اطلاعاتی  و بررسی تمام سرنخهای به‌دست‌آمده، مأموران پلیس پیشگیری موفق شدند مخفیگاه این کلاهبردار متواری را شناسایی و وی را در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.

متهم پیش از دستگیری نیز در صدد انجام کلاهبرداری مشابه دیگری به همین شیوه بود و پس از انتقال به مقر پلیس به جرم ارتکابی اقرار و عنوان کرد، اسناد  چند قطعه زمین را جعل کرده و به ۶ خریدار فروخته است و از بابت فروش آنها مبلغ ۳۰ میلیارد ریال در آن مقطع زمانی به دست آورده است.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای؛ رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری‌شده را به‌قیمت فعلی یک تریلیون ریال اعلام کردند و متهم پس از تحقیقات تکمیلی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان برای انجام معاملات ملکی و غیرملکی با کارشناسان مربوط مشورت و پس از انجام استعلامهای لازم اقدام به تنظیم قرارداد و پرداخت ثمن معامله کنند. /تسنیم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا