ورزشی

کنایه بازیکن پرسپولیس به باخت ایران و بُرد قطر!

خبرهای فوری: سیامک نعمتی، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به پیروزی قاطع قطری‌ها مقابل امارات میزبان واکنش نشان داد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرهای فوری، تیم ملی قطر ساعاتی پیش در دیدار مرحلۀ نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا توانست با نتیجۀ ۴ بر ۰ امارات میزبان را در هم بکوبد.

سیامک نعمتی، بازیکن تیم پرسپولیس با انتشار پستی در توئیتر خود، با لحنی کنایه‌آمیز نسبت به صعود قطری‌ها و البته حذف ناباورانۀ تیم ملی ایران واکنش نشان داد.

نعمتی

[irp posts=”9655″ name=”واکنش معز علی به شکستن رکورد علی دایی”]

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۷ دیدگاه ها

  1. به نظرتون حرف دروغی زده که بعضی هاناراحت شدن؟ انتقاد به معنی وطن فروشی نیست ماهمیشه انتقادخواهیم کردچه بعضی هاخوششان بیادچه نیادولی مثل بعضی هازیرپرچم بیگانه نمیریم چون کشورمونودوست داریم زنده بادپرسپولیس وپرسپولیسی به کوری چشم بدخواهان

  2. اینکه بعد از باخت تیم ملی سر از پا نمیشناسن این پرسپولیسیا جای تعجب نداره اینکه کاشیما رو که حتییییی یک دونه ملی پوش تو ترکیب ژاپن نداره رفت و برگشت نتونستن یه گل بش بزنن اونم بماند ولی اینکه خیلی پر رو پر رو میان حرف از,برد السد و الدحیل که تماما با الطاف داوری و نبود var رفتن بالا و جالبه حرف از,یوسف العربی و نام تای هی که اصلا تو بازی نبودن میزنن

  3. قشنگ از باخت تیم ملی خوشحال اند
    باور کنید هیچ جای دنیا با تیم ملی کشور خودشان اینطور رفتار نمیکنند
    کاری با پرسپولیس و استقلال ندارم
    بحث کلی است

  4. ننگ بر تمام کسانی که از حذف تیم ملی کشورمان ایران عزیز شاد شدند ننگ بر وطن فروش و خائن . ننگ بر تما حاشیه سازانی که تمرکز تیم ملی مونو بهم زدند ننگ بر مجریان ورزشی تلویزیون میلی که اینقدر در لحظاتی که تیم ملی نیاز به حمایت داشت تخریب کردند ننگ بر تمام مسئولینی که در حین ناباوری پشت تیم رو خالی کردند ای کاش اونقدری که از تیم باشگاهی پرسپولیس که زیر مجموعه تیم ملی ست حمایت شد به تیم ملیمون نیز حمایت میشد . در آخر بازم ننگ بر افراد خائنی که با باخت تیم کشورشون شاد شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا