ورزشی

علیرضا جهانبخش: پورشه ای به ما نمی‌دهند؛ ما فقط عکس یادگاری می گیریم، همین

خبرهای فوری: برخلاف اخبار رسانه ها، هیچ خودروی لوکسی به جهانبخش هدیه داده نشده است.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرهای فوری، علیرضا جهانبخش برای دومین ماه پیاپی جایزه بهترین عملکرد ماه برایتون را به دست آورد و با آرای هواداران نه تنها این عنوان را بدست‌آورد، بلکه عنوان بهترین گل ماه را هم از آن خود کرد.

پس از کسب این جوایز، تصاویری از جهانبخش کنار دو پورش منتشر شد. پورش یکی از اسپانسرهای باشگاه برایتون است. رسانه های ایران پس از انتشار تصاویر جهانبخش کنار این دو دستگاه پورش ۹۱۱ اعلام کردند، وی آن ها را بعنوان کادو دریافت کرده است. اما برای همه این سوال به وجود آمد که مثلا اگر بازیکنی در یک سال ۵ ماه بهترین بازیکن تیم شود و دست کم یک بار هم عنوان برترین گل ماه را از آن خود کند، شش خودروی گرانقیمت پورش جایزه می‌گیرد؟ قیمت تقریبی این خودرو از صد هزار دلار شروع می شود و بسته به آپشن ها افزایش پیدا می کند. باشگاه فوتبال برایتون هم اینقدر پول ندارد که بخواهد از این هزینه ها کند یا اسپانسری برای چنین باشگاهی مدام خودرو بدهد. جهانبخش در مورد این مسئله به روزنامه جام جم گفت ، پورشه ای به ما نمی دهند. این شرکت خودروسازی اسپانسر ماست. فقعکس یادگاری می گیریم. همین.

زمانی که با شوخی به جهانبخش گفته شد اگر پورش می دادند در پارکینگش جا نداشت، با لبخند افزود

اگر بدهند من پارکینگش را جور می کنم! ولی خارج از شوخی این کاری است که همه باشگاه ها می کنند و تنها به عکس یادگاری خلاصه می شود. این چیزی است که در قراردادهای باشگاه و اسپانسر هست.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا